İletişimin çok önem kazandığı piyasa şartlarında kaliteli, kesintisiz, güvenilir ve ekonomik ses hizmeti firmalara çok büyük artılar kazandırmaktadır.Solveline Telekom’un ses hizmetleriyle en basit yapılardan en kompleks yapılara kadar, firmanız için en uygun ses çözümünü alarak şehiriçi, şehirlerarası, gsm ve milletlerarası görüşmelerini çok ekonomik tarifelerle, yüksek ses kalitesinde gerçekleştirebilir, telefon giderlerinizde büyük oranda maliyet avantajı sağlayabilirsiniz.

1- Basic CRM

Basic CRM ile çağrı merkezi yönetiminizi çok daha basit ve kullanışlı bir hale getirebilirsiniz. Basic CRM üzerinde yapacağınız küçük dokunuşlarla hem müşteri temsilcilerinize rahat bir çalışma ortamı sağlayabilir hem de müşterilerinizin verilerine kolay ve hızlı bir şekilde ulaşabilirsiniz.

Sisteme yüklenen dataları manuel olarak arayan ve müşteri temsilcilerine aktaran arama sistemidir.

2- Otomatik IVR Arama Sistemi

Satışını yapmak istediğiniz ürün veya hizmetinize ilişkin tanıtıcı ses kaydını dinleterek, tuşlama sonucuna göre müşteri temsilcilerinize bağlayabilirsiniz. Böylelikle ürün veya hizmetinizle ilgilenen kişilere daha çabuk ulaşmış olursunuz.

3- NaCRM++

NACrm +, şirketlerin CRM çözümleri için geliştirilen bir uygulamadır. Bu uygulamayla birlikte, şirketler müşterileriyle ilgili tüm verileri ince – leyip, düzenleyebileceği ve çeşitli senaryoları oluşturabilecekleri bir yazılımdır. Nacrm + ile firma sahipleri, kontrol panelinden çalışanlarını online olarak izleyebileceği ve gerektiği zaman devreye girebileceği bir imkana sahip olurlar. Dialer yönetimi ile müşterilerinizi otomatik olarak aratabilir böylece cevapsız çağrılar, kullanılmayan numaralar, meşgul gibi çağrılar ile zamanınızı boşa harcamamış olursunuz.

  • Bütünleşik Kurum İletişim Teknolojisi
  • Bulut Teknolojisi
  • Müşteri Kayıtları
  • Kapsamlı Raporlama
  • Yönetim Paneli
  • Soft Phone
  • Limitsiz Agent ve Kuyruklama
  • Çalma Stratejisi
  • Dialer
  • Çağrı Kayıt
  • Kayıtlı Numara Çevirme
  • Veri Kontrolü
  • Call Timers
  • Kullanıcı (Agent) Tanımlama ve Kontrol Paneli

4- MANTİS

  • Arama hızını gelişmiş parametrelerle otomatik belirleyen akıllı dialer (otomatik arama)
  • Cevapsız çağrıların öncelikli otomatik aranması
  • Müşteri datasının verimli ve raporlanabilir yönetilmesi
  • IVR ( sesli mesaj) entegrasyonlu anket ve tele satış modülü
  • Outbound- Inbound çağrıların yönetilebildiği dialer yönetimi,
  • SMS entegrasyonu
  • Mevcut yapılara entegre edilebilir çift yönlü gelişmiş api
  • Kapsamlı Agent Rapor
  • Kapsamlı Proje rapor
  • Mevcut Santraller ve CRMler ile çağrı entegrasyonu
  • Geliştirmelere açık ve sürekli güncelemeler yapılan yazılım altyapısı
  • Müşteri bilgilerinin aganta kısıtlı aktarılması
  • Gelişmiş Firewall ve güvenlik ekipmanları

NAC Telekom ücretsiz numaralandırma (DID) hizmetini kullanarak artık Coğrafi numara (0212, 0216, 0312, 0232, 0262, 0224, 0352, 0242, 0258, 0342, 0282) ve Konumdan bağımsız 0850 ‘li numara bloklarımızdan kendinize yeni bir numara alabilir ve NAC Telekomun avantajlı dünyasına giriş yapabilirsiniz.

0850 numaralar, son dönemlerde bankaların, hava yolu ve otobüs firmalarının, e-ticaret sitelerinin ve farklı sektörlerde bir çok kurumsal firmanın çağrı merkezi numarası ya da iletişim numarası olarak karşımıza çıkmaktadır.

Yeni Nesil Telefon Santrali. Bulut teknolojisi sayesinde iletişimde yepyeni bir dönem başladı! Bulut santral, sizlere daha güvenli, teknolojik ve hesaplı bir iletişim altyapısı sunuyor!

SMS gönderimlerinizi web paneli üzerinden yapabildiğiniz gibi entegrasyon ile kendi yazılımız üzerinden de yapabilirsiniz.

Solveline Telekom Bilgi Teknolojileri Kurumu (BTK) ‘dan isletmeci lisansina sahip NAC Telekomünikasyon Sistemleri Ltd Şti ad ve hesabına sabit telefon ve kısa mesaj hizmeti vermeye yetkilidir. Faturanız işletmeci “NAC Telekomünikasyon Sistemleri Ltd Şti” tarafından kesilecektir.

Open chat
1
Merhaba Size nasıl yardımcı olabiliriz ?
Powered by